Jeunesse Global

O firmie


 

Od wieków, badacze, ludzie lubiący przygody i ci zwykli, poszukiwali tego.

Wcześniej hiszpański odkrywca Ponce de Leon, poprowadził pierwszą wyprawę europejską w kierunku tego,
co teraz nazywane jest Florydą, w nadziei na odnalezienie „Fontanny Młodości”. Poszukiwania tego mitycznego
raju wiecznej młodości, zdrowia i urody, nadal fascynują ludzki umysł. Floryda, jako siedziba spółki Jeunesse Global,
ponownie jest na czele odkryćw kierunku rozwiązań podtrzymujących młodosć, rozwiązań powstrzymujących procesy starzenia.
Mistyczna fontanna młodości jest symbolem pozostawania ciągle młodym. Jeunesse Global powstała by dać ogólnodostępną
ofertę innowacyjnych produktów powstrzymujących starzenie się w zakresie żywienia i pielęgnacji skóry.
Nawet nazwa „Jeunesse” przywołuje silną symbolikę tej misji, ponieważ znaczenie nazwy spółki oznacza „młodość”.
Zapotrzebowanie rynku na tę kategorię produktów nigdy nie było większe. Faktem jest, że termin „tendencja”
nie może być już dłużej używany aby opisać popyt na tym rynku. Wzrost średniej wieku populacji,
w połączeniu z równoległym rozwojem przemysłu produktów odmładzających,
wykreował dziś najbardziej znaczący megatrend socjalny i ekonomiczny na świecie.
Ten rynek nigdy się nie zmniejszy. Praktycznie oznacza to , biorąc pod uwagę ogromne zapotrzebowanie konsumenckie,
potężne możliwości biznesowedla zespołu Jeunesse. Megatrend znaczy mega-biznes. Wyraźny, prosty i mocny!

Ekskluzywne, jedyne w swym rodzaju produkty.

Wendy Lewis, współwłaściciel Jeunesse, przewidziała magiczną eksplozję ogólnoświatową,
oferując w marketingu sieciowym, produkt, jakiego do tej pory nie znano. Charakteryzując się wyczulonym duchem przedsiębiorcy
oraz zdecydowanym rozeznaniem tendencji i możliwości rozwojowych, wraz z mężem Randy Ray,założyła Jeunesse.
Doświadczenie w marketingu sieciowym tych dwojga przedsiębiorców sięga dwudziestu lat.
Rysuje się długą i wyróżniającą historią dynamicznego rozwoju, założonej wcześniej firmy. Na interesującej liście sukcesów znajduje się między innymi:

  • Najszybsza globalna ekspansja w historii branży
  • Wykreowanie ponad 15 milionerów
  • Wypłata więcej niż $77 milionów prowizji dystrybutorskich
  • Solidne kompetencje w rozwijaniu wysoko efektywnych systemów obsługi biur internetowych dla dystrybutorów.

Ze względu na niesamowite bogactwo przedsięwzięć tworzonych przeztę dwójkę zaangażowanych przedsiębiorców,
mówi się, że piorun uderzył już raz. Wendy przyczynia się do drugiego uderzenia piorunu ze względu na jej przedsiębiorczość
i bycie na właściwym miejscu we właściwym czasie.
Własne i osobiste poszukiwania specyficznych rozwiązań powstrzymujących proces starzenia,
doprowadziły ich do pewnego punktu zwrotnego i technologii odmłodzeniowych, włączając terapię z udziałem
dorosłych komórek macierzystych. Badania te, które doprowadziły do powstania Jeunese, były bardzo osobiste
i niezwiązane z jakimikolwiek przesłankami biznesowymi.Od czasu gdy Wendy zaufała swoim instynktom i doświadczeniu,
Jeunesse zajmuje decydującą i godną pozazdroszczenia pozycję jedynego i wyłącznego właściciela praw
ogólnoświatowych do niektórych, najważniejszych dla tego pokolenia, technologii przeciw starzeniu się.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *